Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Čtvrtek 21. listopadu 2024
Městský úřad
12:00 - 15:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Odbor dopravy
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Pokladna
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Příští den: Pátek 22. listopadu 2024
Městský úřad
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna
08:00 - 14:00
Občanské průkazy, pasy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna
08:00 - 11:00
Centrální spisovna (archiv)
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže
07:45 - 13:30 (výjezd do 14:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávám videa...

Rada města schválila uzavření smlouvy s odtahovou službou

10. října 2023, 09:44 Ostatní
Tato aktualita je již více než jeden rok stará, nemusí obsahovat aktuální informace. » Otevřít nejnovější aktuality

Rada města na svém posledním zasedání schválila uzavření smlouvy se společností Z@U s. r. o., jež se specializuje na odtah motorových vozidel. Tato činnost patřila dlouhodobě do portfolia služeb TSM, neboť právě tento domácí subjekt disponuje odtahovým zařízením. Protože ho však potřebuje i pro svoz kontejnerů, nebylo úplně možné ho v této věci častěji využívat. Od začátku listopadu budou tedy muset být všichni řidiči daleko svědomitější.  


„Odstraňování nebezpečně zaparkovaných vozidel nebylo možné provádět pružně a efektivně. Nechali jsme se proto inspirovat sousedními městy (Mělník, Neratovice), kde tato služba dobře funguje. Bohužel, situace ve městě se v tomto ohledu hodně zhoršila. To je hlavním důvodem, proč k tomuto kroku rada přistoupila,“ uvedl Aleš Levý, tiskový mluvčí města,  po komunikaci se zástupci samosprávy. Dále uvedl, že městská policie bude i nadále monitorovat neoprávněná stání na vyhrazeném místě pro invalidy či v blízkosti přechodů pro chodce a křižovatek. Stejně tak i blokování odpadových kontejnerů při pravidelných svozech.


 „Pokud strážníci vyhodnotí, že osobní vůz svým stáním ohrožuje silniční dopravu nebo se stává ve stanovených případech překážkou, spojí se se zástupci Z@U s.r.o., kteří následně odtah provedou.“ Osoba se poté bude moci o auto přihlásit v areálu technických služeb (ulice Libušina 123), kde zároveň uhradí stanovenou částku za odtah auta. Veškeré finanční prostředky, které půjdou na úhradu odtahové služby, zaplatí provozovatel nebo vlastník vozidla.


Kategorie odtahu vozidla

Nucený odtah úplný: naložení, odvoz a složení vozidla na odstavnou plochu.

Nucený odtah částečný: naložení a složení vozidla bez jeho následného odvozu z místa. Pokud řidič prokáže svoji totožnost a oprávnění s vozidlem disponovat, bude vozidlo po následném složení a zaplacení částky vydáno.

Nucený odtah neúplný: výjezd bez odtahu vozidla nebo bez částečného odtahu vozidla, kdy je vlastník nebo provozovatel vozidla povinen uhradit náklady za výjezd bez aktivního výkonu odtahové činnosti. 


Ceny odtahů:

I.      Vozidla do 3,5 tuny celkové hmotnosti

a)     Nucený odtah úplný                        2 590 Kč včetně DPH

b)     Nucený odtah částečný                  2 390 Kč včetně DPH

c)     Nucený odtah neúplný                   1 590 Kč včetně DPH

 

II.     Vozidla do 5,9 tuny celkové hmotnosti

a)     Nucený odtah úplný                        3 890 Kč včetně DPH

b)     Nucený odtah částečný                  3 690 Kč včetně DPH

c)     Nucený odtah neúplný bez mechanizace 3 290 Kč včetně DPH


Andrea Jůnová


Vložil(a): Aleš Levý

Kam dál na webu města?

Nahoru