01. Pojmenování (název) životní situace
Řešení pohledávky – splátkový kalendář.
02. Základní informace k životní situaci
Žádost podává fyzická osoba nebo právnická osoba, pro niž by plná úhrada uložené sankce nebo vyměřeného poplatku znamenala vážnou osobní újmu nebo by neprodlená úhrada vedla k zániku podnikání daňového subjektu.
03. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Žadatel osobně nebo zplnomocněný zástupce. Při podání žádosti nemusí být plná moc úředně ověřena.
04. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
Podáním žádosti o splátkový kalendář osobně nebo poštou.
05. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit
Na ekonomickém odboru v budově Městského úřadu v Kralupech nad Vltavou, Palackého nám. 1 – 3.patro, kanc. č. 311
Eva Leksová - tel. 315 739 807
v době:
Po 8.00 - 12:00 12:45 - 17:00
St 8:00 - 12:00 12:45 - 17:00
Čt 12:00 - 15:00
06. Jaké doklady a informace je nutné mít s sebou
Rozhodnutí příslušného odboru Městského úřadu Kralupy nad Vltavou o uložené sankci nebo platební výměr, ve kterém byl vyměřen nedoplatek na místním poplatku.
07. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Volně napsaná žádost, ve které je uvedeno:
• kdo žádá – jméno, příjmení, adresa, datum narození, popř. kontakt,
• jakým odborem a č.j. rozhodnutím byla uložena sankce,
• výše sankce,
• návrh výše měsíčních splátek,
• vlastnoruční podpis.
08. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
• 400,- Kč za podání žádosti, lze zaplatit v pokladně MěÚ Kralupy nad Vltavou nebo poštovní poukázkou.
09. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
• Ihned při podání žádosti,
• nebo do 30 dnů od podání žádosti.
10. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
V případě zastoupení zplnomocněný zástupce.
11. Elektronická služba, kterou lze využít
Žádost lze zaslat:
e-mail: eva.leksova@mestokralupy.cz
ID datové schránky: 8zzbfvq
12. Podle kterých právních předpisů se postupuje
Zákon č. 280/2009 Sb. Daňový řád ve znění pozdějších předpisů.