Odbor kanceláře starosty
Činnost odboru:
1) Sekretariát starosty a místostarostů města
- komplexně zabezpečuje administrativní práce, rozděluje, eviduje a vyřizuje poštu pro kancelář starosty, místostarosty a kolektivní orgány města;
- koordinačně zabezpečuje zadané administrativní práce pro členy RM, ZM, členy komisí a výborů;
- samostatně sjednává schůzky a vede denní program ST a MST;
- vyhotovuje zápis a usnesení z jednání zastupitelstva města;
- vede oddělenou zvláštní evidenci dosud nesplněných usnesení zastupitelstva města, kterou předkládá (zejména před jednáním zastupitelstva města) starostovi a tajemníkovi MěÚ;
- kontroluje formální správnost a soulad dokumentů určených k podpisu statutárními orgány s vnitřními předpisy.
2) Tiskový mluvčí
- spolupracuje s redakční radou měsíčníku Zpravodaj;
- vedení městských webotvých portálů a sociálních sítí;
- sběr informací z MěÚ a městských organizací, příprava tiskových zpráv, koordinace spolupráce s Kralupy TV.
3) Krizové řízení města
- další výkon činností a působností daných zákony o krizovém řízení, o integrovaném záchranném systému, o hospodářských opatřeních pro krizové stavy, o zajišťování obrany, o prevenci závažných havárií, na úseku ochrany před povodněmi a souvisejícími vyhláškami a právními předpisy
- řídí práci správce zvláštních staveb civilní ochrany v majetku města a skladníka materiálu civilní ochrany
4) Kultura, média, marketing
- Kralupský Zpravodaj;
- městské publikace - informační průvodce, letáky;
- prezentace městských akcí - představení nových projektů (pozvánky, projekční technika, podkladové materiály);
- spolupráce s městskými organizacemi na veřejných akcích (Dny Kralup, Seifertovy Kralupy, Městský ples, Slavnosti adventu).
5) Městské granty
6) Zahraniční spolupráce
7) Podpora jednotek SDH obcí