Skoč na obsahSkoč na navigaci
Další stránky:
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Sobota 21. prosince 2024
Městský úřad
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna
ZAVŘENO
Občanské průkazy, pasy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna
ZAVŘENO
Centrální spisovna (archiv)
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže
ZAVŘENO
Příští den: Pondělí 23. prosince 2024
Městský úřad
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávám videa...

Zveřejnění informací o kontrolní činnosti za období roku 2023 - interní audit

Zpráva o výsledcích veřejnosprávních kontrol podle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole, ve znění pozdějších předpisů, ve zkráceném rozsahu za rok 2023.


V souladu s § 26 zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů, Město Kralupy nad Vltavou zveřejňuje následující obecné informace o výsledcích kontrol v roce 2023.


Kontrolní orgán:  Město Kralupy nad Vltavou, interní audit


V roce 2023 prováděl interní auditor města kontrolní činnost dle schváleného plánu kontrol pro daný rok a současně plně v souladu s platnou legislativou poskytoval i konzultační činnost. Celkem bylo v průběhu roku 2023 vykonáno 21 kontrol a auditů. Z toho byla provedena veřejnosprávní kontrola na místě v 15 příspěvkových organizacích města, 2 veřejnosprávní kontroly u příjemců dotací města (celkem zkontrolovány 4 dotace) a 2 interní audity na městském úřadě. Předmětem kontrol bylo hospodaření příspěvkových organizací, správnost, úplnost, srozumitelnost, přehlednost účetních záznamů v návaznosti na dodržování ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, ČÚS pro účetní jednotky, které účtují podle vyhlášky č. 410/2009 Sb., dodržování zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů. Dále předmětem veřejnosprávních kontrol byl stav správy majetku, dodržování rozpočtové kázně, správnosti tvorby a hospodaření s fondy a udělovanými příspěvky, nastavení vnitřního kontrolního systému na základě zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů, prověření čerpání finančních prostředků z rozpočtu města.


Nejčastější a nejzávažnější pochybení, výsledky kontrol: nedostatky v oblasti účtování bez vlivu na hospodářský výsledek nebo na účelnost vynaložených prostředků, nedostatky v oblasti účtování a evidence majetku, nedostatky v oblasti uveřejňování v registru smluv.

Kam dál na webu města?

Nahoru