Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Sobota 27. července 2024
Městský úřad
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna
ZAVŘENO
Občanské průkazy, pasy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna
ZAVŘENO
Centrální spisovna (archiv)
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže
ZAVŘENO
Příští den: Pondělí 29. července 2024
Městský úřad
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávám videa...

Obyvatelé Kralup mohou opět ušetřit na energiích

17. dubna 2015, 12:35 Ostatní
Tato aktualita je již více než pět let stará, nemusí obsahovat aktuální informace. » Otevřít nejnovější aktuality

Město Kralupy nad Vltavou opět nabízí svým občanům účast v elektronické aukci (e-aukce) na výběr dodavatele elektrické energie a zemního plynu. E-aukci pro obyvatele města bude opět pořádat partnerská společnost eCENTRE. Ušetřili jste v roce 2013? Nyní máte opět příležitost k úsporám v domácnosti, v bytovém družstvu či firmě. Občané, kteří se do e-aukce zapojili v roce 2013, budou společností eCENTRE osloveni automaticky – nemusejí tedy chodit na kontaktní místo. Do e-aukce se mohou zapojit také občané okolních obcí. 


PROČ SE DO E-AUKCE ZAPOJIT?

Sdružujeme domácnosti, bytová sdruženi a firmy do velkých celků, které umožní odběratelům elektrické energie a zemního plynu získat výhodnější ceny. V e-aukci soutěží více dodavatelů - vítězí ten, který nabídne nejlepší cenu. Zařazení domácnosti, bytového sdružení či firmy do e-aukce je BEZPLATNÉ. V případě, že vítězný dodavatel nabídne nižší cenu, než máte u stávajícího dodavatele, zajistíme vám veškerou administrativu spojenou s přechodem k vítěznému dodavateli.


JAKÁ JE PRŮMĚRNÁ DOSAŽENÁ ÚSPORA? 

Zapojením se do e-aukce dosáhly jednotlivé domácnosti díky sdružení do velkých celků úspory ve výši 15 – 25 %. Do poslední e-aukce na dodavatele elektrické energie a zemního plynu se zapojilo celkem 2393 domácností z celé ČR, které společně ušetřily v průměru 22,40% svých nákladů, přičemž 1628 domácností ušetřilo více než 20%. Celkově domácnosti dosáhly úspory v objemu 13,14 milionů Kč.


Nenechte se zlákat podomními prodejci energií – ti se vám snaží vnutit dodavatele, kterého zastupují bez ohledu na cenu! Srovnávače na internetu jsou sponzorovány konkrétním dodavatelem! My pro vás budeme dodavatele energií férově soutěžit – vyhraje ten, který nabídne nejnižší cenu. Můžete se přijít i jen poradit, zhodnotíme vaše stávající smlouvy a doporučíme další postup.


Nyní nově nabízíme tzv. expres aukci – můžete se připojit do již proběhlé e-aukce. Máte tak jistotu vysoutěžených cen a také vítězného dodavatele. 


CHCETE SE PŘIHLÁSIT DO E-AUKCE?  PORADÍME VÁM, JAK NA TO …

Stačí přinést na kontaktní místo potřebné podklady:

• kopii smlouvy se stávajícím dodavatelem elektřiny včetně případných dodatků a obchodních podmínek,

• kopii posledního ročního vyúčtování elektrické energie a podepsat smlouvu s pořadatelskou společnosti eCENTRE, a.s.

Bez uvedených podkladů není možné domácnost, bytové sdružení nebo firmu do e-aukce zařadit.


Kontaktní místo a vyčleněné časy pro obyvatele Kralup nad Vltavou:

Městský úřad Kralupy nad Vltavou, Palackého nám. 1, číslo dveří 323 ve 3. patře radnice. 

Pondělí 11. 5. a středa 13. 5. od 16:00 do 18:00.

S případnými dotazy se již nyní můžete obracet na zástupce partnerské společnosti eCENTRE pana Jiřího Peroutku, tel. 724 657 008, e-mail: jiri.peroutka@gmail.com. 


Vložil(a): Lenka Moravcová

Kam dál na webu města?

Nahoru