Zastupitelstvo schválilo prodej balírny
Zastupitelstvo města Kralupy nad Vltavou schválilo na svém zasedání prodej pozemků, jejichž součástí je i budova balírny (pozemek parc. č. st. 23/2 o výměře 448 m2 s budovou, pozemek parc. č . 1652 o výměře 192 m2, části pozemků parc. č. st 24/6, parc. č. st. 1681 a parc. č. 605/1 o celkové výměře cca 600 m2 bez stávající stavby). Proces schvalování čtyřech možných variant, jež shodně obsahovaly konkrétní investiční záměry, byl založen na metodě veřejného otevírání obálek, přičemž jednotlivé nabídky prošly důkladným rozborem a představením ve stanoveném pořadí.
Na základě hlasování byla posléze vybrána nabídka pana Jaroslava Štrupla za celkovou kupní cenu 5.759.200 Kč bez DPH. „Kupujícím byl vybrán žadatel s nejvýhodnější nabídkou posuzovanou komplexně dle záměru využití budovy a pozemků, architektonického řešení, časového harmonogramu realizace záměru a nabídnuté ceny,“ uvedl Marek Czechmann, místostarosta města.
V nadzemních patrech budovy vzniknou plochy pro rodinné byty a v parteru je počítáno také s obchodními jednotkami. Z východní strany bude dvůr částečně uzavřen dvoupodlažní budovou, a to s využitím pro obchod a administrativu. „Vnitřní blok zůstane veřejnosti přístupný z Žižkovy ulice a pak také díky průchodu v parteru rekonstruovaného domu. Průchod bude tvořen pasáží s obchodními jednotkami a vstupem do domu. Tímto propojením se stane přístupný i objekt bývalého pivovaru. Co se týče dvora, tak tam počítáme s umístěním parkovacích prostor pro potřeby města, dále pak i pro jednotlivé obchody a administrativu. Majitelé bytů budou mít k dispozici nově vybudované podzemní garáže,“ představil záměr Libor Lesák,místostarosta města.
S kupujícím dojde k uzavření smlouvy o budoucí kupní smlouvě a smlouvě nájemní, kde se kupující zaváže realizovat svůj záměr schválený zastupitelstvem. Výstavba by měla být hotova do konce roku 2018. „Pokud kupující nevytvoří součinnost s prodávajícím na základě příslušných smluv do třiceti dnů od této výzvy, bude vyzván k součinnosti náhradník kupujícího, kterým se stal pan Stanislav Kohout,“ doplnil Marek Czechmann.
Vložil(a): Aleš Levý
Administrace:
Nejnovější aktuality:
- Oznámení o omezení dodávky vody (17.04. 2025) [17. dubna, 15:12]
- Výstraha ČHMÚ na nebezpečí požárů [16. dubna, 10:29]
- Forenzní identifikační značení jízdních kol, koloběžek a kompenzačních pomůcek [16. dubna, 10:00]
- Yulia Yushenko - koncert v městském muzeu [15. dubna, 15:18]
- Odstavení výrobní jednotky Butadien II společnosti Butadien Kralupy a.s. [15. dubna, 13:46]
- Uzavření betonové komunikace u nábřeží J. Holuba [15. dubna, 12:44]
- „Večeře za časů Krista“ v městském muzeu [9. dubna, 12:47]
- Autobusové linky se navrátily na původní trasu v ulici Čechova [8. dubna, 12:00]
- MŠ Dr. E. Beneše přijme předškolní pedagogy
- Omezení úředních hodin centrální spisovny MěÚ, Hálkova 991, Kralupy nad Vltavou [7. dubna, 11:45]
- Dopravní omezení na sídlišti U Cukrovaru (15.04. - 31.07. 2025) [4. dubna, 10:41]
- Pokládka kabelů nízkého napětí od 14.04. do 18.04. 2025 (V Uličce, Na Poláčku – část ulice) [3. dubna, 12:05]
- Čteme na dřeň [3. dubna, 08:50]
- Uzavírka Nádražní ulice od 01.04. do 27.05. 2025 [1. dubna, 14:24]
- Oznámení o omezení dodávky vody (31.03. 2025) [31. března, 08:38]