Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Středa 22. ledna 2025
Městský úřad
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Příští den: Čtvrtek 23. ledna 2025
Městský úřad
12:00 - 15:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Odbor dopravy
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Pokladna
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávámÿidሸ́...

Česká pošta upravuje otevírací dobu poboček

27. srpna 2020, 11:16 Ostatní
Tato aktualita je již více než čtyři roky stará, nemusí obsahovat aktuální informace. » Otevřít nejnovější aktuality

Celkem 265 poboček České pošty čeká od 1. září změna hodin pro veřejnost. Dalších poboček se změna dotkne v říjnu, převážně u menších pošt ve městech. Mezi hlavní důvody, které k této změně přispěly, patří zkušenosti z koronavirové krize, kdy bylo potřeba upravovat otevírací hodiny pro veřejnost s ohledem na zajištění poštovních služeb pro klienty a zároveň v návaznosti na přijatá hygienická opatření. Důsledkem změn bude jednak posun hodin pro veřejnost v některých dnech až do 18 hodin, vyšší obsazenost přepážek a také lepší zastupitelnost v případě neočekávaných událostí, např. během epidemií.


Hlavním principem změny je nahrazení tzv. dvousměnného provozu jednosměnným. V praxi to bude vypadat tak, že místo dvou pracovníků, kteří se v jednom dni střídali ve  dvou intervalech, bude nově jeden pracovník zajišťovat přepážku v pondělí a ve středu od otevření pošty až do 18 hodin a v úterý, čtvrtek a v pátek od 8 hodin až do uzavření konkrétní pobočky. V konečném důsledku to umožní obsadit více přepážek, které doposud mnohdy zůstávaly neobsazené.


Česká pošta zároveň reaguje na neočekávané události posledních měsíců, kdy se pošťáků dotýkala karanténní opatření a řešily se personální zástupy na jednotlivých provozovnách. Jednosměnný provoz umožní vytvoření personálních kapacit na menších poštách, které by byly případně využity na velkých pobočkách. Nové nastavení umožní i snazší zvládnutí vánočních provozů a výpadku velkých skupin pracovníků bez nutnosti čerpat další personální náklady.


Ke změně otevírací doby nedojde u jednopřepážkových poštovních poboček ve venkovské síti a pošt s nepřetržitým provozem. V obcích nad 20 tis. obyvatel bude fungovat vždy jedna hlavní pošta, jejíž současný rozsah otevíracích hodin pro veřejnost zůstane zachován. Otevírací doba poštovních poboček umístěných v obchodních centrech se rovněž nemění.


Počítá se také s využitím volných kapacit na poštách. Ty by měly přispět také k lepšímu prozákaznickému přístupu. Půjde například o vykrytí absencí pracovníků z ostatních pošt (zástup za nemoc/karanténa, OČR, čerpání dovolených, apod.), podporu expresního výdeje balíků (aktivní vyhledávání zásilek a předání k přepážce), zajištění přípravy pošty před začátkem otevírací doby a po uzavření pobočky, nebo třeba zajištění telefonické komunikace s klienty.


Nová sjednocená otevírací doba pro většinu vybraných pošt:


PONDĚLÍ A STŘEDA - otevírací doba 10 - 18 hod. (s hodinovou polední pauzou 12 - 13 hod.)


ÚTERÝ, ČTVRTEK, PÁTEK - otevírací doba 8 - 16 hod. (s hodinovou polední pauzou 12 - 13 hod.)


SOBOTA (POUZE POBOČKA V UL. NERUDOVA) - otevírací doba 8 - 12 hod.


Vložil(a): Aleš Levý

Nejnovější aktuality:

- Termíny svozů bioodpadu v lednu 2025 [9. ledna, 12:15]

- ZŠ Třebízského přijme kvalifikovaného pedagoga/pedagožku pro 1. stupeň [8. ledna, 14:08]

- Výběrové řízení na referenta odboru výstavby a územního plánování MěÚ Kralupy nad Vltavou
- územně plánovací činnost
[7. ledna, 14:51]

- Uzavření pracoviště matriky dne 08.01. 2025 [7. ledna, 12:24]

- Výběrové řízení na referenta odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ – sociálně právní ochrana dětí na dobu určitou [7. ledna, 10:14]

- Výběrové řízení na referenta odboru výstavby a územního plánování MěÚ Kralupy nad Vltavou - agenda silničního hospodářství a speciální stavební úřad [7. ledna, 09:43]

- Oznámení o omezení dodávky vody (07.01. 2025) [7. ledna, 09:05]

- Výběrové řízení na referenta odboru výstavby a územního plánování MěÚ Kralupy nad Vltavou [6. ledna, 14:30]

- Výběrové řízení na vedoucí oddělení rozvoje města, v rámci odboru realizace investic a správy majetku MěÚ Kralupy nad Vltavou [6. ledna, 13:24]

- Výběrové řízení na referenta odboru realizace investic a správy majetku MěÚ Kralupy nad Vltavou [6. ledna, 13:04]

- Patřičný je dřevo - výstava k životnímu jubileu umělce [3. ledna, 10:28]

- Zastupitelé schválili rozpočet na rok 2025 [18. prosince 2024, 10:49]

- Novoroční dronová show (01.01. 2025 - 19:00) [11. prosince 2024, 10:10]

- Kampaň Odlož mobil v knihovně má své pokračování [10. prosince 2024, 15:00]

- Informace o konání zasedání zastupitelstva města a navrženém programu dne 16.12. 2024


[10. prosince 2024, 10:01]

Zpět na hlavní stránku

Kam dál na webu města?

Nahoru