Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Sobota 22. února 2025
Městský úřad
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna
ZAVŘENO
Občanské průkazy, pasy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna
ZAVŘENO
Centrální spisovna (archiv)
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže
ZAVŘENO
Příští den: Pondělí 24. února 2025
Městský úřad
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávámÿidሸ́...

Nová covidová opatření od 17. ledna 2022

17. ledna 2022, 08:27 Ostatní
Tato aktualita je již více než tři roky stará, nemusí obsahovat aktuální informace. » Otevřít nejnovější aktuality

Nová covidová opatření, která jsou platná od 17. ledna 2022. 


Koho se týká testování na pracovišti? 

Testovat se vedle zaměstnanců musí i osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ).Testovat se musí očkovaní i ti, kteří již koronavirus prodělali, nejen neočkovaní.Testovat se nemusí tyto skupiny: 

1) osob s negativním RT-PCR testem mladším 72 hodin či rychlým antigenním testem mladším 24 hodin, který provedl zdravotnický pracovník, 

2) osoby, která podstupuje preventivní testování podle tohoto mimořádného opatření u jiného zaměstnavatele, jehož je zaměstnancem, nebo u jiné právnické osoby, jejímž je orgánem nebo členem orgánu (nutno doložit písemným potvrzením zaměstnavatele), 

3) zaměstnanců, kteří se během výkonu práce nesetkávají se třetími osobami, za které se nepovažují osoby žijící s tímto zaměstnancem ve stejné domácnosti či OSVČ a zaměstnanci, kteří pracují na home office.


Pozitivní test zaměstnance

Jestliže vyjde zaměstnanci pozitivní test na koronavirus, tak musí bezodkladně uvědomit zaměstnavatele o plánované nepřítomnosti. Pracoviště musí zaměstnanec opustit a poskytnout součinnost místně příslušnému orgánu ochrany veřejného zdraví (oznámit pozitivitu na hygieně), který mu nařídí karanténu v délce trvání 5 dnů ode dne provedení testu. Jestliže zaměstnanec podstoupí v době karantény PCR test s negativním výsledkem, hygiena mu karanténu ukončí.


Nástup do karantény

Jestliže měl zaměstnanec či OSVČ pozitivní test, tak nastupuje do 5denní karantény. Musí zamezit kontaktu s jinými osobami a v případě kontaktu udržovat rozestup a nosit respirátor třídy FFP2. Po ukončení karantény se nařizuje podstoupit rychlý antigenní samotest či antigenní test na pracovišti, nebo v místě výkonu své činnosti. V případě pozitivního testu karanténa pokračuje.


Vložil(a): Aleš Levý

Přílohy:

Nejnovější aktuality:

- Pozvánka na výstavu drobného zvířectva (15. - 16.02. 2025) [29. ledna, 09:02]

- Aktualizace komunitního plánu ORP Kralupy nad Vltavou - dotazník [23. ledna, 07:31]

- Místní poplatek ze psů a způsoby úhrady [22. ledna, 10:59]

- Svoz bioodpadu v lokalitě Kralupy n. Vlt., Minice, Mikovice, Zeměchy , Lobeč, Nový Dvůr (levý břeh řeky Vltavy) dne 22.01. 2025 [21. ledna, 13:35]

- Výzkum v rámci Projektu SHARE(Survey of Health, Ageing, and Retirement in Europe) 50+ v Kralupech


[16. ledna, 09:28]

- Mateřská škola Dr. E. Beneše přijme předškolní pedagogy


[15. ledna, 15:22]

- Den otevřených dveří MŠ a ZŠ Třebízského [15. ledna, 15:09]

- V koruně stromu i pod ní - přednáška v městském muzeu (13.02. 2025) [15. ledna, 14:55]

- Nabídka volného pracovního místa na ZŠ Jodlova [15. ledna, 13:40]

- Výběrové řízení na referenta odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ – sociálně právní ochrana dětí na dobu určitou (po dobu mateřské a rodičovské dovolené) [15. ledna, 12:29]

- Termíny svozů bioodpadu v lednu 2025 [9. ledna, 12:15]

- ZŠ Třebízského přijme kvalifikovaného pedagoga/pedagožku pro 1. stupeň [8. ledna, 14:08]

- Výběrové řízení na referenta odboru výstavby a územního plánování MěÚ Kralupy nad Vltavou
- územně plánovací činnost
[7. ledna, 14:51]

- Uzavření pracoviště matriky dne 08.01. 2025 [7. ledna, 12:24]

- Výběrové řízení na referenta odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ – sociálně právní ochrana dětí na dobu určitou [7. ledna, 10:14]

Zpět na hlavní stránku

Kam dál na webu města?

Nahoru