Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Čtvrtek 9. ledna 2025
Městský úřad
12:00 - 15:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Odbor dopravy
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Pokladna
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Příští den: Pátek 10. ledna 2025
Městský úřad
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Infocentrum, podatelna
08:00 - 14:00
Občanské průkazy, pasy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Odbor dopravy
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Pokladna
08:00 - 11:00
Centrální spisovna (archiv)
NENÍ ÚŘEDNÍ DEN
Garáže
07:45 - 13:30 (výjezd do 14:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávámÿidሸ́...

Výběrové řízení na vedoucí oddělení rozvoje města, v rámci odboru realizace investic a správy majetku MěÚ Kralupy nad Vltavou

6. ledna, 13:24
Město Kralupy nad Vltavou – Městský úřad vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa: vedoucí oddělení rozvoje města, v rámci odboru realizace investic a správy majetku MěÚ Kralupy nad Vltavou.


Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou


Požadavky:
- vzdělání: VŠ minimálně v bakalářském studijním programu,
- aktivní a samostatný přístup k práci,
- uživatelská znalost práce na PC,
- řidičské oprávnění skupiny „B.“

Pracovní náplň:

- Kontrola, koordinace a metodické řízení referentů zařazených do oddělení rozvoje města (agenda evropských dotací, ministerských dotací a krajských dotací);

- Příprava podkladů, v součinnosti s příslušnými odbory MěÚ nebo s příspěvkovými organizacemi a dalšími subjekty města, pro vyhlašování výběrových řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., zákon o zadávání veřejných zakázek, a dále dle směrnice upravující pravidla pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu;

- Administrace celého průběhu těchto výběrových řízení, v součinnosti s příslušnými odbory MěÚ nebo s příspěvkovými organizacemi a dalšími subjekty města;
- Zadávání povinných údajů do „Informačního systému o veřejných zakázkách – věstník veřejných zakázek“ a zveřejňování dokumentů na „certifikovaném profilu zadavatele“;
- Správa certifikovaného profilu zadavatele;
- Příprava materiálů do RM a ZM za oddělení rozvoje města, kontrola předkládaných materiálů a následné seznamování se se zápisy RM a ZM.


Nástup: ihned, popř. dle dohody.


Více informací je k dispozici v příloze tohoto příspěvku. 

Vložil(a): Aleš Levý

Kam dál na webu města?

Nahoru