Skoč na obsahSkoč na navigaci
Portál občana a platební brána
Úřední hodiny
Dnes: Středa 15. ledna 2025
Městský úřad
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 12:00   12:45 - 18:00
Odbor dopravy
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Pokladna
08:00 - 12:00   12:45 - 17:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 12:00   13:00 - 17:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Příští den: Čtvrtek 16. ledna 2025
Městský úřad
12:00 - 15:00
Infocentrum, podatelna
08:00 - 18:00
Občanské průkazy, pasy
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Odbor dopravy
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Pokladna
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Centrální spisovna (archiv)
08:00 - 11:00   12:00 - 15:00
Garáže
07:45 - 17:30 (výjezd do 18:00)
Kalendář událostí

Nahrávám kalendář...

Kralupy TV

Nahrávámÿidሸ́...

Výběrové řízení na referenta odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ – sociálně právní ochrana dětí na dobu určitou

7. ledna, 10:14

Město Kralupy nad Vltavou – Městský úřad vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa: referent odboru sociálních věcí, školství a kultury MěÚ – sociálně právní ochrana dětí na dobu určitou (po dobu mateřské a rodičovské dovolené). 


Místo výkonu práce: Kralupy nad Vltavou a obce ve správním obvodu MěÚ Kralupy nad Vltavou. 


Požadavky: 

- vzdělání: VŠ v minimálně bakalářském studijním programu v oborech sociální práce nebo příbuzných dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, nebo ve studijním oboru Právní specializace, v oboru veřejná správa (v tomto oboru musí uchazeč splnit podmínku úspěšně složené státní závěrečné zkoušky z předmětu „právo“), 

- znalost sociálněprávní agendy, 

- příslušná splnění požadavků dle ust. § 4 zákona č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost), 

- zkušenost s výkonem správních činností ve veřejné správě v oblasti sociální výhodou, 

- aktivní a samostatný přístup k práci, - schopnost jednání s lidmi v konfliktních situacích, 

- uživatelská znalost práce na PC, 

- řidičské oprávnění skupiny „B“ výhodou. 


Pracovní náplň: 

- výkon náhradní rodinné péče (sociálně právní ochrana dětí), 

- správní řízení, 

- vypracování zpráv pro účely soudů, policie, státního zastupitelství apod., 

- sociálně právní poradenství.  


Více informací najdete v příloze tohoto příspěvku. 


Vložil(a): Aleš Levý

Kam dál na webu města?

Nahoru